კლიენტებთან სწორი ურთიერთობა, რატომ არის დღეს ასე მნიშვნელოვანი? თუ ირგვლივ მიმოვიხედავთ, დავინახავთ რომ ნებისმიერი ორგანიზაციის განვითარება, რომელიც აწარმოებს კომერციულ საქმიანობას, მიუხედავად იმისა, თუ რა პროდუქტს ყიდის ის, დამოკიდებულია მომხმარებელზე. თუ კომპანიამ არ იფიქრა, მათთან გრძელვადიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბების სტრატეგიაზე და არ შექმნა კლიენტებთან მომსახურების სტანდარტები, ის ვეღარ მიიღებს მოგებას და მისი საქმიანობა შესაძლოა შემოიფარგლოს მხოლოდ მოკლევადიანი სიცოცხლის ხანგრძლივობით.
ზოგადი ინფორმაცია კურსის შესახებ:
- ტრენინგის ხანგრძლივობა – 15 სთ
- სესიების რაოდენობა: 5
- ტრენერი: სიმონ ორმოცაძე
- ტრენინგი ტარდება მხოლოდ კორპორატიული დაკვეთით, დამკვეთი ორგანიზაციის სივრცეში.
ტრენინგის მიზანი:
მიუხედავად იმისა, თუ რომელ სფეროში გაქვთ ბიზნესი ან რა პროდუქტს ან/და სერვის ყიდით, თქვენ სულ გიწევთ/გექნებათ მომხმარებელთან ურთიერთობა. ამ კურსის მიზანია, გამოვავლინოთ და წინა პლანზე წამოვწიოთ გაყიდვების მენეჯერის (კონსულტანტის) ისეთი უნარ ჩვევები, რომლებიც ხელს შუწყობს მათ მომსახურების პროცესში კომფორტულად ეურთიერთონ კლიენტს და გამოიწვიონ მასში ნდობა – როგორც პირადად, ასევე კომპანიის მიმართ. ამ კურსზე დასწრებით, თქვენ გაზრდით მომსახურების სფეროში, წინა ხაზზე მომუშავე პერსონალის მოტივაციის დონეს, გამოავლენთ მათში საჭირო პოტენციალს და გააუმჯობესებთ მათ კეთილგანწყობას კლიენტების მიმართ. რაც, საბოლოო ჯამში აისახება გაყიდვებზე.
შინაარსი:
მოდული 1 – მომსახურების სექტორი და კლიენტები.
- მომსახურების სექტორი და სერვისის საჭიროება;
- ბაზარი, კონკურენცია, ეკონომიკის პრინციპები;
- რა არის პროდუქტი?
- გაყიდვა თუ მომსახურება?
- კლიენტებთან ურთიერთობის სტრატეგია;
- ნდობა – ნდობის 5 მახასიათებელი;
- ლოიალობის პირამიდა;
- დისკუსია;
- ურთიერთობის ფაზები;
- ურთიერთობის მექანიზმები;
- კმაყოფილი და უკმაყოფილო კლიენტები;
მოდული 2 – კლიენტებთან ურთიერთობა და მომსახურების სტანდარტები
- მაღაზიის გარემო და მისი გავლენა მომხმარებელზე;
- დახვედრა, მისალმება, განწყობის შექმნა;
- მოთხოვნის გამორკვევა;
- კონსულტაციის პროცესი;
- ალტერნატივის შეთავაზება;
- გადამისამართების წესი;
- კოლეგებთან ურთიერთობა, ეთიკა;
- კონფლიქტური სიტუაციის მართვა;
- კონსულტაცია ტელეფონით;
- დრეს კოდი;
- დამშვიდობება, ურთიერთობის შენარჩუნება.
მოდული 3 – ეფექტური კომუნიკაცია.
- რეალობის სუბიექტურობა;
- კომუნიკაციის არსი;
- კომუნიკაციის პროცესი;
- ვერბარული და არავერბალური კომუნიკაცია;
- აქტიური და პასიური მოსმენა;
- ასერტიულობა;
- კომუნიკაციის დონეები;
- ინფორმაციის ნეგატიური და პოზიტიური ფორმულირება;
- შეკითხვის დასმის ტექნიკა;
- შეკითხვის ტიპები;
- ტიპიური შეცდომები შეკითხვის დასმის დროს;
- ტექნიკური ინფორმაცია და ალტერნატივები;
- სატელეფონო კომუნიკაციის სტანდარტები.
მოდული 4 – ეფექტური პრეზენტაცია
- რა არის პრეზენტაცია?
- წარმატებული პრეზენტაციის საწყისები;
- საუბრის მანერა;
- სხეულის ენა და ფსიქოლოგია;
- პრეზენტაციის ძირითადი წერტილები;
- პრეზენტაციის ტიპები;
- მომზადება პრეზენტაციისთვის;
- პრეზენტაცია გაყიდვებისთვის;
- ორგანიზაციის პრეზენტაცია;
- რეკომენდაციები საჯარო გამოსვლისთვის;
- შეჯამება – რას ელოდება კლიენტი თქვენგან?
მოდული 5 – როგორ მოვემსახუროთ კლიენტს?
ბოლო შემაჯამებელ ვორქშოფზე, ჩვენ გვექნება სიმულაციური პრეზენტაციები და მათი განხილვა. ჩვენ ადგილზევე გავიაზრებთ დაშვებულ შეცდომებს და ვიმუშავებთ მათ გამოსწორებაზე.